4 thoughts on “المطيباتية.. اختبار التعافي الأشد

  1. Rania El Ashkar says:

    صعب متضايقش من المطيباتيه
    انا اصلا مش هحكيلهم علشان متفيرسش منهم وانا اصلا عندى صراعاتى
    مس ناقصه انا صراعات اعتبرها جانبيه

  2. SaLoLa says:

    لا نحتاج المطيباتية بل نحتاج أناس يدعمون بصدق يعرفون حالنا ولا يشفقون ، لا يغرقونا بنصائحهم الذهبية عديمة القيمة والمنفعة والنابعة من نفس تشعر أنها في موضع قوة بعدما أظهرت ضعفك أمامهم ، لا نريد هؤلاء نريد من نتكيء عليهم فقط حين نميل لا نريد مساعدة أو تطييب يكفي أن يكونوا هنا لأجلنا صادقون في ودهم ووجودهم

  3. مريم says:

    غير نضرا الشفقه احيانآ تكون في نضره كبر من عندهم نحس تعاملهم معاك هيتغير 180 درجه لا المشفق مستعلي وهتكون نضرتهم فيها استعلاء

  4. مريم says:

    انا من الناس اللي بتقول معلش واستعن بالله واحاول تقديم النصائح قدر الإمكان بس بجد كنت شايفها نوع من المساعدة للآخرين اصل بجد اي المفروض اعمله لما حد يحيكلي مشكلة أو يشتكي من صفة شايفه سيئة في

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

0